Aldrig Mer Praktik..

Nix, för nu har jag (förhoppningsvis) gjort min sista praktikdag ever! Det är alltid en konstig känsla att sluta praktiken och återvända till skolan och speciellt nu när det var slutpraktik. På fem veckor hinner man komma in bra i gruppen och man vänjer sig vid att vara där varje dag. Trots alla långa dagar och alla små duster hit och dit så vill man inte riktigt lämna dessa barn.. och inte får man känslan av att man är helt "klar heller.. men men. Det är väl bara att hålla alla tummar man har för att man får jobb direkt i januari så man får ut och träna lite mer så fort som möjligt ;p


Nu ska jag möta upp mina minsta godingar för lite handboll såhär på lördagsmorgonen. Gött för mej när det är spel i Gjutaren, eftersom jag har typ tre minuter till hallen ;) Skön lördag på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Så duktig som du är blir det nog inga problem att få jobb ;)

Tänk, nu är det inte långt kvar tills vi är HELT färdiga....

Lycka till på matchen.

Kram

2009-10-17 @ 09:28:33
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0