Att Klippa Eller Inte Klippa...

... lugg, det är frågan!

Alldeles strax ska jag knalla ner till frisören (underbart!!!) och som vanligt så är jag velig som få. Jag vill ha rak avklippt lugg, har inte haft det på ett tag och tycker att det är skitsnyggt. Och jag har också bestämt mej för att klippa rak lugg, precis som jag bestämt mej de senaste gångerna. Men så sitter jag där i frisörstolen och börjar tveka. Kommer den verkligen ligga som jag vill utan att dela sej i mitten? Kan man ha lockigt hår till sån lugg eller måste man platta varje dag? Passar jag i sån lugg eller blir man inte bara rundare? osv osv. Sist slutade det med att jag kom hem från frisören med min långa "Robban W-lugg". Får väl se hure slutar idag ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0