Blod, Svett Och Tårar

Det var visst ingen som ville komma hit på mys ikväll. Och tacka fan för det. Jag bestämde mej för att göra kärleksmums eftersom det brukar va ett "säkert kort". Ville inte ringa och störa mamma så därför tänkte jag  klara mej på egen hand och prova ett recept från internet, så sagt och gjort. 45 minuter senare så rådde det paniiiik i mitt lilla kök. Har aldrig misslyckats med dessa förut, men tydligen var det dags för det nu... otroligt tråkigt, speciellt som jag tänkt bjuda ca 40 stycken på dessa imorron.. åååh!

Kakan blev helt okej, men glasyren.. när den skulle kletas på så va de ju ingen kräm, snarare små sockriga klumpar. Jaha? Bara att slänga sej på telefonen med gråten i halsen och ringa mamma så fick hon hjälpa till att styra upp situationen till det bästa. Tur att hon finns ♥

Nu har jag iaf fått till en någorlunda glasyromgång så förhoppningsvis går det att bjuda på den kakan jag gjort. I helvete heller att jag ställer mej och gör en till omgång som jag tänkt mej, det får bli bageriet eller nåt liknande för mej imorrn innan jobbet. Om det jag gjort hittills går att äta så har jag ju hembakat till barnen iaf, alltid något ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0