Dags För Handbollspremiär Igen :)

Japp, och idag är det mina minstingar som drar iväg till Kil och spelar. Ska bli intressant att se hur de spelar idag eftersom vi inte har tränat eller spelat på liten plan sen i våras. Men de brukar va så otroligt duktiga så de blir nog inga problem :)

Igår var en av de regnigaste dagarna på länge. Jag och Mange lånade mammas bil så vi kunde åka till Jysk, Rusta och Bergvik och spendera lite tid&pengar. På kvällen var det mys hemma hos Maria som gällde. En väldigt lugn lördag med andra ord, helgen överhuvudtaget har varit lugn. Fast det gör iförsej inget, jag gillar ju det också!

Nu bär det av till Kil "där grisera åker biiiil" som man (ehh.. iaf jag..?!) alltid sa när man va liten..

Kommentarer
Postat av: Maria

Lycka till idag :)

2009-10-04 @ 11:25:19
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0