Gonattgonatt

Sådär ja, nu har jag inte bara kommit igång med en av uppgifterna utan är faktiskt nästan klar med den också. Det känns typ alltid lite luddigt när det är skrivuppgifter på gång; om jag tänkt rätt så är jag mycket nöjd med det jag fått ihop, men har jag fattat fel så har jag nu skrivit ett långt arbete där jag helt är ute och cyklar.. Redovisningen är på måndag, så den som lever får väl se som man brukar säga ;p

Nu ska jag krypa ner i sängen, imorrn ska jag åka upp tidigt till universitetet för att sätta mej i bibblan och läsa ett par böcker som jag inte fått tag på för hemlån. Har inte varit på universitetet på över fem veckor så det känns lite konstigt faktiskt..!

Hoppas ni sover gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0