Göteborg!

Jag och Mange har pratat ett tag på att åka bort nånstans eller bara hitta på nåt tillsammans. Upptäckte att jag hade en handbollsfri helg nu den helgen som kommer så därför fick vi äntligen tummen ur och bokade en liten minitrip fredag-lördag. Kollade först på Stockholm, men det fanns inget bra som passade oss så därför drar vi till Göteborg istället :) Blir nog jättemysigt, varken jag eller Mange har varit värst mycket där men vi får väl chansa oss fram :p Om inte annat kan vi ju alltid rådfråga Teta lite, hon var ju där med sin kära mor alldeles nyss!

För att jag ska kunna åka till Göteborg med gott samvete så gäller det nu att verkligen ta tag i pluggandet. Har ju "skrivvecka" nu inför nästa veckas kommande redovisningar och hemtenta. Mycket att göra, men när jag väl kommer igång så tror jag inte det blir några större problem! Fast som sagt.. komma igång var det ja.... ;p

Kommentarer
Postat av: mamma

Mmmmmysigt!

2009-10-20 @ 15:35:26
Postat av: Teresia

Åh mysigt!:D Vart ska ni bo någonstans då?=) Puss!

2009-10-20 @ 20:50:02
URL: http://taaz.blogg.se/
Postat av: Maria

Va mysigt :)

Då är det alltså inte nån ide att jag frågar om vi ska ta en utgång på lördag ;)

2009-10-21 @ 08:14:05
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund
Postat av: Jossan

Mjaaa, utgång.. det är ju lönehelg och jag tror även att Kejtrin&Elin pratat på det med.. hinner jag hem så hänger jag säkert på :D



Vi ska bo på Scandic Crown, har ju ingen koll men det verkade ligga precis vid stationen och centrum. Gött, och då kanske vi klarar att ta oss dit utan att gå vilse :p

2009-10-21 @ 15:26:05
URL: http://piggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0