Låtsaskompisar

Igår hade jag en jättemysig samling där vi pratade om låtsaskompisar. Jag berättade om mina två låtsaskompisar Lottilott och Mattipaunen (som hela tiden åkte skridskor) som jag hade när jag var liten och för en gångs skull så tror jag minsann att alla lyssnade och var intresserade :p Sen fick de berätta också, vissa hade tydligen flera hundra, ja nästan tuuuuusen låtsaskompisar de med. Och konstigt nog så åkte deras låtsaskompisar också skridskor och alla hade samma namn som deras bästa kompisar i verkliga livet. Haha, söta ♥


Har man inga riktiga kompisar så får man väl hitt på
ett par själv då ;p

Kommentarer
Postat av: Sebastian J

Varför berättade du inte om moster Inga och Alla?

2009-10-10 @ 18:43:33
URL: http://www.brunettsebbe.se
Postat av: Jossan

Hahahahahahah!!! Jävlar i min själ! De hade jag totalt glömt.. hur kan man glömma? Jag lovar att tänka ut nån pedagogisk tanke bakom det hela och sen använda mej av våra älskade gamla mostrar.. hahaha, barnen kommer få en smula konstig uppfattning om mej och min barndom :p

2009-10-10 @ 19:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0