Mera Grattis :)

Jesper är ju faktiskt inte den enda som har fyllt år denna vecka. I måndags var jag på kalas hos morfar och i  tisdags var det ju fina Marias tur att fylla år :) Vem vem, kanske blir det ett litet kalas även där framöver.. På nåt sätt måste det ju firas iaf, men tyvärr går vi ju om varann alldeles för ofta nowdays :( Men men, det där får vi lösa på nåt sätt! Grattis igen fast i efterskott iaf Maria! Hoppas du får ett mysigt firande hemma över helgen!

 

Nu ska jag borsta tänderna och bege mej upp mot praktiken. Idag ska vi leka i skogen och kanske hittar vi några mystiska brev i skogen, vem vet ;p Mysigt! Skön torsdag på er!


Kommentarer
Postat av: Emma

Va du är snäll! :D Kanske skulle satsa på det även om det skulle kännas konstigt utan Johan. :p Ska tänka på det och prata med honom så hör jag av mig till dig. :D

2009-10-01 @ 10:45:05
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Maria

Va du är söt :) Såg du mitt tycker-lite-synd-om-mig-själv-inlägg kanske :P

Det klart det ska firas, men har inte bestämt om det blir tillsammans med inflyttningen till den nya lägenheten än...ha en trevlig helg.

Puss

2009-10-02 @ 07:53:02
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund
Postat av: Jossan

Haha, nix, såg det faktiskt inte förrän idag efter att jag slutat jobbet! Så det där kom rätt från hjärtat ;)



Men haha, tyckte minsann lite synn om dej när jag läste idag också.. ibland får man tycka synn om sej själv (ask me) och när tillfälle ges så ska det firas på riktigt!

2009-10-02 @ 18:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0