Namngivning... Och Bröllop :)

Vet inte om jag nämnt det här i bloggen än, men i lördags var vi iväg på namngivning för mitt allra första kusinbarn. Det var en jättetrevlig kväll och extra roligt blev det när min kusin och hans Karin avslöjade att de även tänkt gifta sej under kvällen :) Tänkte lägga upp lite bilder här, om inte annat för att mamma ska kunna smygkika lite på hur det såg ut under kvällen:

Lilla Elias föddes ju nästan 8 veckor för tidigt och därför va han ofattbart liten när han kom ut.

I lördags hade han äntligen tagit sej över 4 kg och är nu ungefär lika stor som en nyfödd bebis :)

Första pussen som äkta makar!

På varje bord hade Karin dekorerat med söta servetter och Elias fot-avtryck

Fick även äran att träffa Emily som åkt hit från Stockholm. Precis lika

positiv och glad som vanligt ♥

Hela familjen Ohlsson :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack vännen!

2009-10-21 @ 22:37:53
Postat av: Katherine

Va söt du är=) Men det verkar ju som att fler tycker så, så jag måste väl inse att det är jag=)Längtar tills nästa helg då jag får träffa dig igen=)Puss puss

2009-10-22 @ 09:05:36
URL: http://knattiz.blogg.se/
Postat av: Emma

Naaaaw. Vilka fina bilder! :D Såg även bilder hemma hos Jerker förut. :D Det är sååå synd att vi inte visste om att dom skulle gifta sig också. Johan hade åkt hem från jobbet då. Men men, så är det. Tur att det finns kort. :D Får jag kopiera? :D

2009-10-22 @ 18:43:43
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0