Poäng Till Mej

Idag gjorde jag en grej fast jag inte riktigt ville. Det kändes läskigt, men jag klarade det. Pluspoäng till mej :D Fick också massa beröm av båda mina handledare på den avslutande handledarträffen som vi hade om mej idag. Sista veckan för mej nu ju, och då ska det ju skrivas omdömen och utvärdering osv. Fick massa fina lovord och båda två hade skrivit att de hoppades att få mej som kollega i framtiden! Självklart jättekul att höra, jag var nog ett par centimeter längre när jag gick därifrån. Och det skulle ju inte skada ;p

Nu blir det handbollsträning för småflicksen, sen väntar mys med några av mina favoriter ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Du är så duktig min vän :)

2009-10-13 @ 16:16:27
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund
Postat av: mamma

Grattis världens bästa Joss. Du är värd allt beröm i världne.Vem skulle inte vilja ha dig som kollega? Ha en skön dag. Puss

2009-10-14 @ 09:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0