Powernaps

Det här är fantastiskt! Klockan är i skrivande stund 21.46 och jag har inte somnat i soffan än. Nu ska jag erkänna att det börjar bränna lite i ögonen, men när jag kom hem från skola och träning vid åtta-snåret var jag knappt trött överhuvudtaget. Kanske kan den lilla powernapen på bussen vara anledningen till att jag fortfarande är vaken, men ändå.. Jag som blivit lite av en expert på powernaps (ge mej en soffa, ett knä, ett bussäte eller liknande) är fortfarande vaken. Det är nåt att va stolt över det ;p

Kul, trötthet är en känsla jag inte minns när jag var utan sist.. fast på nåt sätt är det ändå "skön" trötthet; jag gör saker om dagarna, har ett "jobb" som jag faktiskt trivs hyfsat bra med och jag tränar alla mina goa tjejer. Nu ska jag krama lite på Mange när han kommer ur duschen och sen är det nog sängen som gäller för mej. I morrn är det kvälls-APT som gäller, det innebär VFU från 07.45-19-00. Under dagen tänkte jag även syssla lite med rim&ramsor och lite gympa. Det blir grejjer det!

Ska nog leka lite lekar från vårt mysiga pinvin-tema imorrn på gympan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0