Världsrekord I Bröstimplantat

Råkade få på tv3 och jag hamnade i nån form av chock. Jag är inte så värst pryd av mej som ni vet och tål en hel del, men det här var det bland det värsta jag sett. Det va ett program som handlade om tjejer som opererar brösten gång på gång och det va precis nu en "intervju" med en tjej som opererat sej för 32:a gången, allt för att slå världsrekord i bröstimplantat. Hennes förklaring till varför var att "alla vill ju bli ihågkomna" och detta var hennes sätt att få folk att komma ihåg henne. Usch vad tragiskt! Vad är det för värld vi lever i kan jag känna? Alltså jag är inte helt emot operationer hit och dit, jag förstår att vissa personer kanske kan må bättre osv, men att det blivit en sjuk värld måste jag nog ändå säga att jag tycker när det ligger en råmejkad, groggy, bandagerad kvinna med bröst större än basketbollar som ligger och posar framför kamerateam bara för att få en liten chans att "bli nån".

Det är sällan jag är nöjd med mej själv, men att det ska behöva gå så långt är för mej ofattbart! Alla har vi våra dåliga dagar men innerst inne vet man ju alltid att de som finns i ens närhet gillar en för den man är, hur man än råkar se ut. Fast tydligen så är inte detta helt självklart för alla människor, och jag kan inte göra annat än att tycka synd om dem :(


Nu blev detta väldigt seriöst känner jag. Bäst jag springer ner till grannen en sväng. Ikväll ska vi skrapa fram storvinsten!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ville bara säga att du är så klok. Och fin precis som du är. Puss sötast!

2009-10-04 @ 23:37:38
Postat av: Emma

God morgon. Jag blir nog inte med på Elias namngivningsfest. Känns för konstigt utan Johan. :p Men ni får ha det så jätte bra där borta. :) Kramis.

2009-10-05 @ 08:12:49
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0