Vilodag?

Nu är det snart dags för dagens handboll att dra igång. Efter det har jag lovat mej själv att ägna dagen åt plugg. Får väl se hur det blir med den saken... jag vet att jag borde, eller snarare måste, ändå är det så svårt att få tiden och diciplinen till att sätta sej med det. När man är inne i praktik-veckorna och gör 40 timmar genom det så vill man kunna koncentrera sig ordentligt på själva praktiken. Därför blir det lätt att man skjuter undan de uppgifter som ligger utanför praktiken, trots att man vet att det bara blir svårare då. Men men, hur som helst så får vi väl se hur det blir sen. Jag borde plugga, men det är ju ändå söndag. Och söndag = vilodag, eller..? ;D

Satt och kollade lite på gamla bilder nu på morgonen.

Här är en från Turkiet förra året. Fnissar lite varje gång

jag ser den faktiskt. Har de utkastare eller inte? :p


Kommentarer
Postat av: Mikaela

haha bra råga jossan...negerbollstårta e ju liksom vår grej! ;D

2009-10-11 @ 11:32:34
URL: http://mikaelac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0