Web-TV

Det här med web-TV är ju förbaskat bra alltså. Jag är i princip alltid sen med att upptäcka hippa moderna saker, (Facebook är ett bra exempel, att jag fortfarande inte riktigt vet vad en ipod är för nåt är ett annat bra exempel, osv..) men när jag väl gör det så brukar jag ganska snabbt fastna. Jag veeeet ju att man har kunnat kolla på olika tv-program på datorn ett bra tag, men har inte lagt nåt större värde i det förrän nu. Jag menar, det är ju asbra! Nu kan jag ju fortsätta se Ensam mamma söker trots att det krockar med "Vem kan slå Filip och Fredrik?" på söndagskvällarna. Det gör inget om jag har träningar och inte hinner hem till "Bonde söker fru" eller "Mammas pojkar" för jag kan ändå se det när jag käkar frukost dagen efter, osv. Asbra var ordet! ;D

Nu är det dags att göra sej i ordning för sängen för min del. Imorrn bär det av till skolan för att utföra redovisning och inlämning nummer två för denna vecka. Bara den stora inlämningen på fredag kvar, sen är kursen sluuuuut och skrivandet av examensarbetet är det enda som kvarstår... det ni! Gonatt gonatt på er.

Kommentarer
Postat av: Kaherine

Du är väl för söt=)

2009-10-28 @ 19:42:00
URL: http://knattiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0