American pancakes

Bestämde mej för att det fick bli en promenix till Mange igår kväll, det är ju faktiskt inte så långt emellan oss nuförtiden :) Ändå hann jag gå där och skrämma upp mej själv lite smått, "är det inte nån som står där runt hörnet?" och "var det steg jag hörde bakom mej?" osv. Skumt, jag brukar inte va sån.. men men, jag överlevde iaf och kom fram till Mange hel och ren!
Han hade gjort amerikanska pannkakor igår, så jag snor med mej nåra till matlåda idag. Mums! Sen blir det en dejt med Maria på stan, va längesen jag träffa henne. Känns som man mest hängt med nollningsfolk på sistone :p Efter stan blir det hem och fortsätta städandet innan vi kör på litte fredagsmys :) Skön fredag på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Teresia

Uh, göttans du med pancakes!;p

2009-09-11 @ 10:34:47
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0