Bio :)

Som det spontana tjejen jag är så kom jag ganska nyss på att vi skulle kunna gå på bio ikväll. Vi har pratat om att se The Ugly Truth och eftersom vi ändå inte har nåt annat för oss ikväll (förutom att se på de ensamma mammorna då) så kan vi ju lika gärna ta det idag. Sagt och gjort, Mange bokade precis biljetter så 21.15-bion blir det. Inte varje vecka som jag klämmer in två biobesök, brukar snarare va två biobesök per år.. :p Hört att den här filmen ska va rolig iaf så det blir en mysig avslutning på en väldigt lugn och slapp söndag!

25års-kalaset igår var jättetrevligt. Fick massa go mat och så spelades det ölpoker. Kul, men alltid lite svårt när man ska spela efter andra regler än de man är van vid. Men vi klarade oss rätt bra ändå eftersom vi satt precis efter en kille som hade noll koll :P Vid tolvsnåret satte jag och Elin oss i vår väntande taxi och drog mot Koriander där det var ganska mycket folk. Åter igen konstaterade jag att det inte är för musiken man går dit eftersom den inte alls är så bra som man vill (stundtals känns den.. värdelös) men det är mycket skönt folk där och alltid kul att se lite annat än samma gamla vanliga som oftast är på BMB.


Kul att träffa Kejtrin igen också :)


Kommentarer
Postat av: Katherine

Kul att träffa dig med :)

2009-09-27 @ 19:59:04
URL: http://knattiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0