Det Där Lilla Extra

*Att en trevlig storhandlare frågar om man vill gå före i kön eftersom jag ändå bara skulle ha en creme fraishé

*Att ha en föreläsare som vågar bjuda på sej själv. Lite flummig, virrig och rolig vissa stunder

*Att upptäcka att texten "Hejsan sötnos" står skriven i imman på min badrumsspegel

*Att ha solen i ögonen på väg hem från skolan

*Att få ett sms från en handbollsmamma som bara vill tala om vilket fantastiskt arbete man gör

Alla dessa saker bidrog till att göra min måndag ännu lite trevligare. Tack! I morrn blir det sovmorron bredvid Mange, hemmaplugg, handboll och sen soffhäng med grannen. Låter som en bra tisdag i mina öron.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är bara bäst sötnos! pok mamma

2009-09-08 @ 08:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0