Go Morron, Alles

Igår va det flottrace och sen utgång och det blev riktigt bra drag måste jag säga! Elin stod för mellanfesten där vi lekte "jag har aldrig" (vilka sjuka frågor/människor det finns!), drack Asti, dansade och krossade lite glas. Kul kväll, men vi gick ut ganska tidigt och jag bestämde mej för att gå hem lite innan halv ett, vilket jag är väldigt glad för idag..

Har inga lektioner idag, så det blir att sitta hemma och plugga innan det är dags att dra iväg på handboll. Hoppas jag hinner upp till Kronoparken ikväll, det är såpabandy och "King of the Hill" och det är väääldigt roligt att se :) Förra året var jag ju tvungen att delta i "King of the Hill" och det är väl inget jag planerar att behöva göra om (alltså springa upp för en backe, slänga sej ner för en såpa-presenning och sen ta en ihopmixad äcklig shot) men som sagt, hejja på de tappra som ställer upp gör jag gärna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0