Lördags-Shopping

Det är lördag eftermiddag och det börjar bli dags att göra sej i ordning för kvällens 25-årskalas. Killen som fyller år är en kompis till Kejtrins Daniel, så jag känner honom inte, men det blir nog bra drag ändå :) Lutar åt att kvällen avslutas på Koriander men man vet ju aldrig (speciellt inte med såna spontana brudar som oss).. Lär ju va mycket folk ute ikväll i alla fall eftersom det är löningshelg!

Idag har jag och Mange även hunnit med en shoppingtrip till Bergvik, och det blev faktiskt en hel del inhandlat. Kul, för det behövdes verkligen! Hittade både nya byxor och skor, precis vad jag ville ha :D

Nu ska jag hoppa i duschen! Ha en kul och mysig lördag, va ni andra nu hittar på!

Kommentarer
Postat av: Maria

Låter som en riktigt bra lördag :) Roligt med shopping och fest.

Själv sitter jag i Gräsmark å ugglar. Har förhandlat mig till så att vi åker hem imorrn iaf :)

Hälsa brudarna ikväll.

Kramar

2009-09-26 @ 18:28:15
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund
Postat av: Mickis

hoppas ni får en kul kväll!!!! Vi Hörs bruden! Puss

2009-09-26 @ 18:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0