Nära Ögat...

På vägen hem från praktiken gick jag förbi ett höghus och nånstans därifrån spelades Eminem på hög ljudnivå. Tittade upp och såg att ett par fönster och balkongdörrar stod öppna. Jag fortsatte gå ett par steg och så hörde jag ett högt "KRAAASCH!" Gissa om jag blev rädd? Jag skvatt till och fattade inte först vad det var, men insåg rätt fort att det var glas som hade gått sönder alldeles i närheten av mej. Kände mej lite skraj, tittade upp utan att se nån och gick ganska fort därifrån.

Jag är inte säker på exakt vad det var som gick sönder, och jag kan ju såklart inte säga till 100% att jag vet vart det kom ifrån, men det kändes verkligen som att nån kastade ut nåt i närheten av mej med flit.. De ville nog inte träffa på riktigt, men det var antagligen otroligt jättekul att se mej skvätta till nere på gatan. IDIOTER i så fall! Och om det nu bara va ren otur att nån tappa ut nåt så hade jag väldigt tur, för det blev en jäkla smäll av det och jag hörde att det var mycket glas som krossades.. inget man vill ha i huvudet direkt :S

Kommentarer
Postat av: Teresia

Idioter som sagt!

2009-09-17 @ 09:51:39
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0