Ny Vecka, Nya Tag

Jaha gomorron ja. Måndag igen och jag känner mej rätt pigg. Om man jämför med igår känner jag mej väldigt pigg faktiskt. Igår kändes nämligen kroppen lite "dagen efter" och jag valde att dra upp persiennerna vid 17.15-snåret. Men så hade jag också paxat för att få gå all in och det gjorde jag också :) Nollesittningen var väldigt blandad; mestadels kul men emellan åt så blev det en smula segt. Blir lätt så när det är uppträdanden och micken inte funkar.. men men. Vi kära Mathletes vann "årets karaktärsgrupp" för att vi verkligen levt oss in i våra mattenörds-roller så bra under hela nollningen (som om det skulle varit svårt) och vi hade två av de fyra nominerade till "Årets nolla" i vår grupp. Bra jobbat av oss! :D

Nu är det dags att packa väskan och bege sej till dagens föreläsning. Föräldrasamverkan, here I come. Hoppas ni får en bra start på veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0