Nymålat!

Mmm, det luktar målarfärg i min lilla lya :) Min pysslar-gen är ju tyvärr inte allt för stor, men igår när jag och Maria va på stan kom jag ihåg att köpa lite färg, och därför kunde jag sätta mej nu och måla de små ramar jag köpte sist när vi va på IKEA. Fanns bara i ljust trä och jag vill ju ha svarta ramar så att de ska passa bättre in i lägenheten och bestämde mej istället för att måla om dem själv. Bra idé, inte nog med att de blev finare, det luktar ju som sagt väldigt gott här hemma nu, inte mej emot!

Gillar ju alla såna där starka lukter jag; allt från målarfärg, bensin, spolarvätska, handsprit och aceton. Mmm, underbart! Men jag har väl att brås på, mamma är ju likadan och hennes gravid-cravings bestod väl i princip av att lukta på starka pennor om jag inte minns saken fel. Inte konstigt att man är som man är ibland ;P

Om man luktar (smakar?) på allt för många starka flaskor så

är det inte så konstigt om man blir lite groggy ibland..


Kommentarer
Postat av: hemlig moster

Jag bara undrar?

Är det du lr din mamma på bilden?

2009-09-12 @ 15:55:27
Postat av: mamma

Haha, jag tänkte skriva att du var lik morfar på fotot! Är det hans brillor du lånat? ;-) Sen vill jag bara be om ursäkt för luktgenen. Sorry gumman om mina cravings gav dig men. Puss!

2009-09-12 @ 17:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0