Seriepremiär!

Japp, idag har alltså mina stora tjejer seriepremiär. Det är lite med blandade känslor; ett par tjejer har slutat och i måndags berättade målvakten att hon är skadad och blir borta ett par månader... Så här står vi alltså, med få spelare och utan målis. Redan innan serien börjat liksom, skitbra.. Men å andra sidan så ska det bli väldigt intressant att se hur vi står oss; vi vet redan nu att de kommer bli tufft eftersom vi möter ännu äldre tjejer i år :( Bara att göra allt och hoppas på att det kan fortsätta va lika positivt som i våras. Jäklar va tjejerna spelade bra då!

Annars är det bra. Igår körde vi After Work, jag åkte direkt från praktiken så det kändes som AW på riktigt. Väldigt trevligt! Sen gick vi hem till Teta och myste framför IDOL. Jag blev alldeles täppt i näsan och Annica misstänkte att jag va allergisk mot katt. Men jag fortsatte va så hela kvällen igår och är det nu också. Illa, jag kan bara inte bli sjuk nu! Det kan man ju aldrig iförsej, men jag har verkligen ingen lust med det om jag säger så.. Fast det brukar inte va nån större fara, det bryter aldrig ut riktigt och jag blir väldigt sällan riktigt dålig. Tack och lov!

Nu blir det frukost :)

Godingar


Kommentarer
Postat av: M

2009-09-20 @ 12:11:05
Postat av: Maria

Hur gick det på matchen?

Hoppas det går bra med städningen hos morfar ;)

2009-09-20 @ 12:12:01
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0