Skolkarn

Idag tog jag mej friheten att hoppa över nollningen.. Har ju faktiskt varit med varje dag hittills och eftersom jag hade två träningar på rad som slutade såpass sent så hade jag ändå antagligen inte hunnit va med på nånting där uppe vid uni. Så därför kände jag att det var lika bra att skippa det helt.. Det är ju absolut inget tvång att va med, men vi har ju en sån otroligt härlig nollningsgrupp så man vill ju inte missa nåt! :D

Istället hade jag värsta tacobuffén ("bättre än sex!") som väntade på mej här hemma efter handbollen, mums. Åt antagligen dubbelt så mycket som jag borde ha gjort, men det va lika bra kände jag för då står jag mej till flottracet och utgången imorgon :) Det blir nog bra drag de; flottracet brukar va kul! Hoppas bara på lika fint väder som idag, speciellt för vår stackars nolle-Saras skull som åkte på nitlotten att va den som får paddla..

Några av våra supernollor

Här har vi Christian, en av gruppens största nollor. Ja, trots

att han faktiskt är fadder och ingen "riktig" nolla ;p

Innan utgången på BMB i fredags så ville Elin bikta sej. Jag minns

inte riktigt vad hon sa, men jag ser bekymrad ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0