Snyggast Vinner

Jag har insett en sak om mej själv. Egentligen har jag vetat om det ganska länge, men det är först nu jag går ut med det offentligt. Jag hejjar alltid på den snyggaste. Det spelar ingen roll om det är idrott, frågesport, nåt tv-program, IDOL, eller liknande; jag sympatiserar alltid mest med den som är mysigast att titta på. Är det det här som kallas ytlig? :p Det är klart att det finns undantag, men allt som oftast kommer jag på mej själv med att tänka/säga: "Men hon va väl söt/charmig/snygg/vacker/fin" osv och sen lägger jag till "och visst var hon skitduktig på att sjunga/springa/svara rätt" osv.

Vet inte riktigt vart jag ville komma med detta inlägget; om det är något jag ska vara stolt över eller skämmas över eller försöka jobba bort eller så. Men ja, nu vet ni iaf hur jag tänker ^^

Kommentarer
Postat av: elin

hehehe, ja men vadå. det funkar väl så?

2009-09-21 @ 22:37:29
URL: http://preiszan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0