Söndagen

Idag sov jag ända till väckarklockan ringde klockan 10.00 och det kändes verkligen behövligt. Känner mej inte alls lika snurrig och tung i huvudet som igår. Dagens planer bestod av att följa med mamma till morfar och städa inför hans kalas nästa vecka och det gjorde jag också. Sex timmar senare åkte vi hemåt och jag kände att jag lika gärna kunde uträtta lite nytta här hemma också när jag ändå var igång. Sagt och gjort, nu har jag dammat och dammsugit och fixat här hemma och det känns faktiskt riktigt skönt. Därför blir det nu soffläge resten av kvällen framför "Esam mamma söker" tillsammans med mina vänner Fantan och Popcorn-skålen. Kanske får jag också mänsligt besök av både Elin och Mange, man kan ju alltid hoppas :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Du förtjänar mycket sömn :)

2009-09-21 @ 08:25:58
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0