2-årskalas För Mange&Joss

Tänk att det har gått två år. Två hela år sen Elin tog tag i saken och "tvingade" mej att fråga rakt ut om vi var ett par eller inte. Det var vi tydligen, och sen dess har det liksom bara rullat på..! Ska jag vara ärlig så trodde jag nog aldrig i början att vi skulle vara ett par såhär länge, det trodde nog inte Mange heller. Men nu har vi faktiskt varit det och det har varit två mysiga och fina år tillsammans :)

Även denna dag har varit väldigt mysig. Vi hade tur med vädret och därför har vi lunchat och myst tillsammans ute vid Skutberget. Skutberget har blivit lite av "våran plats" (inte för att jag inte fattar att det är många andra som också åker dit ibland) men vi hänger där tillsammans ibland och vi båda trivs där väldigt bra. I picnic-väskan hade vi packat ner allt från brie-ost till jordgubbar, och jag lyckades tillochmed slumra till där en stund i solen.. mmm!

Kvällen spenderade vi nere på stan. Först tog vi ett glas vin Tempels uteservering och sen fortsatte vi till Pace. Vi hade ju planerat att gå till Alfie precis som vanligt, men där var det fullt och det gjorde faktiskt ingenting. Nu blev det en mysig kväll på Pace istället med massa god mat och gott vin. Mätt och belåten ska jag nu rulla mot sängen. Gonatt gonatt! :)

Kommentarer
Postat av: mamma Malin

Grattis sötnosar på er 2-årsdag!

2010-04-27 @ 23:05:11
Postat av: Emma

Grattis till er. :)

2010-04-28 @ 07:28:47
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: maria

Grattis till er båda :)

Det låter som om ni hade en riktigt bra och mysig dag igår :)

2010-04-28 @ 08:07:23
URL: http://mariaberglund.blogspot.com
Postat av: Teresia

Tusen tack^^ Det känns kanoners och slippa oroa sig över de nu i sommar!



Och grattis till er två också, lät som en heelmysig dag igår juh!^^

2010-04-28 @ 10:29:19
URL: http://taaz.blogg.se/
Postat av: Emma

Det kan jag lova dig att det va. :D

2010-04-28 @ 21:06:32
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0