Brunch

Vid flera tillfällen har jag och Elin försökt få till en brunch tillsammans men det har aldrig blivit av. Sist när vi planerat in brunch så fick jag magsjuka och sen dess så har Elin jobbat alla helger tyvärr. Men igår när Mickis var här så kom jag på att jag faktiskt kunde släpa med mej henne istället (jag menar, det viktigaste är ju att JAG får mat ^^) så idag ringde jag och bokade bord. Tyvärr så höll de på att renovera på Plaza så det var inte så fint för tillfället, men det fanns massa gôtt att käka så det gjorde inte så mycket. Mums!

Nu sitter jag mest och väntar på att tiden ska gå så jag kan bege mej iväg på handbollsavslutning. Lite ovanligt att lägga avslutningen en lördagseftermiddag, men men.. det blir nog bra ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0