Fetinglön

Mohahahha. Mitt lönespec visar att lönen jag får imorrn är nästan dubbelt så stor som den varit de sista gångerna. Mohahahah igen. Just nu gör det inget alls att lönen krånglat så ett par gånger, så därför har hela lönen + två månaders extrajobb hamnat på denna utbetalning. Mohahahaha för tredje gången.

Ok, jag vet preciiis vad jag ska göra med pengarna också eftersom jag antagligen kommer att vara arbetslös i sommar, men det väljer jag att inte tänka på förrän imorrn kväll. Först ska jag njuta av att se massa siffror på kontoutdraget! Mohahahaha för sista gången.


Ge mej en slant utöver det vanliga och jag är nöjd

Kommentarer
Postat av: mamma

Arbetslös? Slut på Stora-epoken? Tur du har ärvt en ekonomisk gen då... puss o gonatt

2010-04-26 @ 23:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0