Fru Snigel

De sista dagarna har jag mestadels gått runt som på bilden. Jag vet, det blir bara snyggare och snyggare ju mer man tänker på det ^^.  Men idag mår jag faktiskt lite bättre, kanske kan det bero på att jag sov 13 timmar inatt.. Det är vad jag brukar sova på två nätter ungefär, men det behövdes har jag en känsla av. Och igår gjorde jag faktiskt nåt som jag inte har gjort förut. Egentligen skulle jag ju ha jobbat idag på ett ställe jag inte varit på på jättelänge, men jag ringde faktiskt till dem igår och förvarnade dem om hur jag mådde. Även om jag absolut kan jobba, så kanske det inte vore så jättesmart och därför ville jag ge dem chansen att få tag på en annan, fräschare, vikarie. Känns jättedumt att ringa och i princip ställa in, men det var nog smart och idag känner jag mej rätt nöjd över det faktiskt.

Därför kan jag också för första gången säga att jag "jobbar hemifrån" idag :P Sitter med utvecklingssamtal och överskolningspapper och ska försöka få till nåt bra om de små juvelerna på jobbet. Ikväll verkar det som att det blir ett par glas vin hos Elin också. Får se om jag slår på stort och hänger med ut också, beror på hur jag känner mej under dagen. Trots att de är snygga så är jag inte jättesugen på att ta med snigeltussarna ut ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Sötis! Krya på dig, pok

2010-04-23 @ 16:02:35
Postat av: maria

brun du är då snygging ;)

2010-04-23 @ 17:56:57
URL: http://mariaberglund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0