I Takt Ska Det Va

Tacosallad + Dating in the Dark med Mickis = en bra tisdagskväll. Känns som det är måndag, men det är det ju faktiskt inte. Antar att jag inte är ensam om att känna så.. man blir ju en smula vilsen när man är ledig längre än vanligt!

Hade tänkt kliva in i duschen efter att Mickis lämnat mej, men inser nu att klockan är alldeles för mycket för att jag ska orka det. Aja, får gå upp lite extra tidigt imorgon istället helt enkelt. Att ställa mej och blåsa håret nu har jag inte ett dugg lust med och att lägga sej med blött hår är ingen hit. Tycker att det är jätte-obehagligt och inbillar mej att kudden möglar under natten om man är fuktig och ligger mot den... blääää :S

Nåt annat som jag får för mej ibland är att jag måste trycka på tangenterna i takt med tv-reklam eller annat ljud som hörs ibland. Ska man t.ex. logga in på FB så vill jag gärna printa in lösenordet i takt med "Barabappapaaa- I´m Lovin it" osv. Mickis bara skrattade och skakade i huvudet när jag berättade det idag, men jag tror nog att ni är många därute som känner igen sej ^^ ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0