Mamma-Häng

Nu är jag nyss hemkommen från jobbet och det kändes bra att vara med. Det är ju inte så svårt att ha utvecklingssamtal egentligen, bara man tänker på hur man formulerar sig och är noga med att släppa in förälderns tankar och åsikter..

Idag är jag alltså ledig och jag tänkte spendera en stor del av dagen med mamma. Snart ska jag göra mej i ordning, sen ska jag hämta upp mamma så vi kan åka iväg och luncha tillsammans. Har inte riktigt bestämt vart vi ska gå än, men det märks. Ikväll blir det sista handbollsträningen som det verkar, och sen blir det bio med mamma. Vi tänkte se en film, Sebbe, som vi ville se förra helgen vi gick på bio, men då gick inte den filmen här i stan. Därför tar vi den ikväll istället :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för lunchsällskapet o pratstunden, sötast! Vi ses för del 2 ikväll. Pok mamma

2010-04-20 @ 13:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0