Potatiscupen

Då är man packad och klar då, i princip. Imorgon drar nämligen jag och resten av vår lilla klubb iväg till Alingsås för att spela Potatiscupen. Det ska bli riktigt kul faktiskt, vi brukar ju alltid åka till Färgelanda och spela gamla hederliga Höfers Cup, men i år kände vi oss lite wild and crazy och ville prova nåt nytt... Haha, mitt stora lag, de som är ca 16 år, åker dit med målsättningen att ha roligt tillsammans och de mindre, de som är 10 år, åker dit med målsättningen att vinna cupen. Hmm, man skulle kunna tycka att det borde vara tvärtom men... ;p Aja, det ska iaf bli spännande, jag har försökt förklara för mina småttingar att även om man är bäst i Värmland så är det ingen självklarhet att man kan plocka hem en sån stor cup som Potatiscupen utan problem... men vi får väl se ;p Duktiga är de ju och kul ska vi ha med båda lagen iaf!

Med andra ord så blir det en rätt lugn helg. Eller, lugn kanske är fel ord att använda, men det blir iaf inget festande eller roligt häng med mina vänner. Jag får passa på att önska er alla en bra helg! ♥

Jag i dräkten jag kommer bo i under helgen


Kommentarer
Postat av: elin

lycka till!!

2010-04-16 @ 10:25:10
URL: http://elinpreisz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0