Silver!!!

Vilken helg det har varit!!! Jag är så glad och stolt (jag vet, jag tjatar om det jämt) och på nåt sätt lyckades vi ta oss hela vägen ända till final :) Jag önskar att jag kunde ta åt mej hela äran för att de är så duktiga, men det kan jag inte.. de här tjejerna är verkligen speciella! Tyvärr förlorade vi finalen med två mål eftersom vi va alldeles för nervösa men såhär ett par timmar efteråt känns det rätt okej ändå faktiskt.. :)

Nu blir det sängen på stört. Längtar så efter att få sova flera timmar i sträck, utan att vakna av att man har typ frost i ögonfransarna. Jäklar va kallt det har varit på nätterna. Ska aldrig mer åka på cup och vara "smart" och skippa täcke, påslakan tar mindre plats men värmer nada har jag upptäckt efter denna helgen ;p

Kommentarer
Postat av: Teresia

Grattis!!! Gud vad roligt, vilket knattelag du har Joss! Och vilken tränare de har!;p

Puss!

2010-04-19 @ 17:29:52
URL: http://taaz.blogg.se/
Postat av: mamma

Klart att tränaren kan ta åt sig av äran. Grattis till silvret! KUL! Pok

2010-04-19 @ 19:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0