Sliten..

Idag känner jag mej trött, sliten, febrig, hostig och har ont i halsen men det har det varit värt. Det brukar ju faktiskt vara såhär när man kommer hem från cup :) Var kul att komma tillbaka till jobbet idag, va ju ledig i fredags så det känns som det var längesen man träffade guldklimparna där.. men det var såklart jobbigt att inte känna sej helt pigg och jag önskar att jag hade sovmorgon imorrn. Jag är ju ledig, men ska vara med på ett utvecklingssamtal 08.30. Känns drygt och onödigt just nu, men när jag sitter där och ska hålla mina egna samtal själv för första gången nästa vecka så kommer det kännas väldigt skönt att jag var med på morgondagens möte. Därför är det godnatt för mej nu minsann!

Kommentarer
Postat av: maria

oj, va spännande att ha egna samtal. det kommer gå lysande ska du se :)

2010-04-19 @ 21:39:30
URL: http://mariaberglund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0