Snart Dags För Min Första "Personalferre"... ;p

Förutom att jag har haft ganska ont i halsen och huvudet de senaste dagarna så känns läget under kontroll. Mickis har ju sovit här ett par gånger på senaste, och även om det är pga en tråkig anledning så är det ju väldigt mysigt måste jag säga. Igår stod det tillochmed rosor och väntade på mig här hemma ♥

Imorrn är det fredag igen och vi ska "ut med jobbet". Vi ska tacka av en i personalen som snart går i pension och det ska bli väldigt spännande minsann. Vem vet, det kanske går hur vilt till som helst på såna där kalas? ;D Det jag vet är att vi ska till Café August och äta iaf, mysigt mysigt.

Men men, först är det dags att jobba lite granna! :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Åh vad mysigt det lät. Jag tror det är Ted Gärdestad-tema på Café August imorrn. Vill också dit! Pok

2010-04-08 @ 15:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0