Städa Eller Sola.. Hmmmm......

Igår blev det biomys med mamma, vi valde att se "Remember me" som var en helt klart sevärd film. Idag har jag lovat mej själv att städa klart det jag inte hann igår, men nu lockar solen utanför fönstret allt mer... när jag var ute och gick förut så var det så skönt så man nästan ville ta av sej till kortärmat ju :) Men det är klart, sätter jag igång nu direkt så hinner jag ju båda delarna. Det är det där att få tummen ur, som brukar vara mitt problem ;p

Annars har jag inga speciella planer för söndagen än så länge. Får väl se vad som händer :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Solen är ljuvlig idag! Städa kan man göra senare ikväll. Puss!

2010-04-11 @ 12:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0