Tack, Påskharen!

Hoppas alla haft en lika bra start på långfredagen som jag haft. Låg kvar i sängen och drog mej till klockan va tio över nio, sen skuttade jag upp och gick ut på en morgpnpromme. Det var faktiskt riktigt skönt ute :) Sen fick det bli en långdusch och stor frukost. När Mange hoppade i duschen så bad han mej gå på skattjakt i lägenheten, för tydligen hade påskharen varit här redan. Trevligt trevligt, tyckte jag och hittade snart ett stort påskägg, innehållande min favorit-duschkräm, i skåpet över min kyl. Tack! ♥



Vi har precis sett Sunes sommar (fantastiskt kul film) och nu är det dags att göra sej i ordning för lite påskfirande med lilla släkten hos morfar. Vi ska även klämma in diabilder och lite "rörlig bild" som morfar kallar det, från när vi  kusiner var små, så det kan nog bli en lång men ändå ganska mysig dag. Det är väl inte för inte som det kallas långfredag, kanske ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0