Tofflor Och The Voice

Självklart kunde jag inte sova så länge som jag tänkt mej, men det gör inte så mycket eftersom jag kan passa på att se The Voice istället. Det är en grej med skoltiden jag saknar ibland; man hann nästan alltid käka frukost framför The Voice. Nu hinner jag inte alls se det lika ofta och länge, men det är det värt förstås. Gött att jobba ändå! Speciellt när vädret är som det varit den här veckan, ut med ungarna bara så kan man "råka" stå vänd mot solen medan barnen leker... ;D

Sitter även och väntar på att affärerna ska öppna. Har tjatat på tjejerna i typ en månad över att de måste ha med sig tofflor till cupen. Jäkligt gött och smidigt att glida runt i mellan matcherna. Men när jag skulle packa igår så insåg jag att jag själv inte äger några, otroligt rutinerat av mej känner jag.. inte. Aja, hinner iaf ner på stan utan problem och jag ska ju ändå bort till mamma och hämta bilen. Mange kör mej till samlingen så slipper jag släpa alla väskor på bussen, tackar tackar för det.

Hmm.. ska man packa ner bikini också tro? Känns inte som att den kommer komma till användning, men förra året när vi var på Höfers Cup så kunde man ligga ute litte granna mitt på dan.. Ta med eller inte, det är den stora frågan det.. dagens i-landsproblem antar jag ^^

Kommentarer
Postat av: Mange

ÅHHH varför uppdaterar du inget när du är på cup.. Typiskt dig! :) ♥

2010-04-17 @ 19:12:03
Postat av: Emilfiona

Enjoy your website very much. Good job!

2011-04-08 @ 14:41:30
URL: http://emilfiona.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0