Aloha!

Paket till födelsedagsbarnen, såklart!

Teta och Maria innan maten

Annica med sin fina drink och den tjusiga tårtan som de fixat ihop

 

Mickis och jag dansar lite i väntan på maten

Lekar! Varken Teta eller Maria var mest blåst, men de va duktiga ändå :)


Jag var inte smidigast heller för den delen. Snodden rörde sej inte, trots att jag tillåmä lyfte på benet :p

Däremot sög Mickis bäst, precis som vi förutspått

Såhär fantastiskt lyckliga blev vi när vi hörde Sarek spelas

Panik-fix inne på toan och sen väntade en asbra taxiresa med allsång och trevlig chaffis som tog oss till BMB

Väl där upptäckte jag att jag tagit med mej ICA-kortet istället för

körkortet. Fem poäng till mej! En smula nervös ställde jag mej

i kön, men lyckades smita in utan att behöva visa upp

mitt pinsamma misstag.. Sen väntade dans och drinkar! ;D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0