Back To Work..

Så var det söndag kväll och dags att gå och lägga sej minsann.. för imorrn börjar jag j o b b a igen! Just precis nu önskar jag ju förstås att jag hade haft en veckas ledigt till, eller två, eller en månad... ja, hur länge man än varit ledig så känner man sej säkert aldrig riktigt nöjd dagen innan det är dags att gå till jobbet igen :p

Men ändå, det känns absolut inte som nån större katastrof att börja jobba, för jag trivs ju faktiskt väldigt bra med det jag gör. Har ju inte jobbat så länge i branchen igen, men är riktigt stolt och nöjd över mitt yrkesval :) Däremot känns det en smula pirrigt och nervöst faktiskt.. det är ju faktiskt inte min kära gamla arbetsplats jag ska återvända till utan ett helt nytt ställe, med ny personal, nya barn och nya föräldrar... Spännande! Fast det blir väl en mjukstart imorrn iförsej, min tjänst börjar ju inte på riktigt förrän nästa måndag så imorrn ska jag ju "bara"  vicka. Och eftersom det fortfarande är sommar-veckor så lär det va ganska lugnt på jobbet. Får se om jag ska jobba resten av veckan också, eller hur det blir :)






Lite blandade bilder från mina härliga och lediga dagar :)

Kommentarer
Postat av: maria

2010-08-02 @ 08:38:24
URL: http://mariaberglund.blogspot.com
Postat av: maria

härliga bilder :)

lycka till på jobbet idag :)

2010-08-02 @ 08:39:11
URL: http://mariaberglund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0