Bekväm

Idag hade jag gärna stannat lite längre i sängen. Ser att det verkar bli kanonväder också idag, är inte alls sugen på att sitta inne på handbollsutbildning hela dagen faktiskt.. ibland undrar jag varför jag ens anmäler mej till såna här saker; jag gillar ju inte alls att analyseras och granskas av andra och inte heller att träna med okända människor eftersom jag tror att jag aldrig räcker till eller aldrig klarar av nåt. Men men, e f t e r å t så har man ju alltid fått med sej så mycket bra saker och jag tycker ju att handboll är så himla kul! Sen är det väl som föreläsaren sa i tisdags: Ibland måste även vi vuxna resa oss från "kan-inte-stolen" och röra oss mot "kan-stolen", och inte bara uppmuntra barnen till att göra det...









(men kan-inte-stolen är alldeles för bekväm ibland tyvärr i mina ögon..)

Kommentarer
Postat av: Teresia

Det är bara att skita i den där kan-inte-stolen, bränn den och värm händerna när du sitter på jag-kan-stolen istället!^^

2010-08-22 @ 18:38:37
URL: http://taaz.blogg.se/
Postat av: Jossan

njaa, för mej och säkert flera andra så är det väl inte "bara" å skita i den, men det ligger väldigt mycket i det du säger!! man får ju försöka å göra små framsteg i taget liksom, så blir man lite tuffare och tuffare med tiden :)

2010-08-22 @ 22:03:40
URL: http://piggen.blogg.se/
Postat av: mamma

Lyssna o lär av Teta! Jag-kan-stolen är f-n så mycket skönare att sitta i! Puss o gonatt!

2010-08-22 @ 22:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0