De Kallas Rasister

Idag slutade jag tidigt, men hade föreläsning med jobbet mellan 16.00-19.30 så jag stannade kvar i Forshaga ändå. Kändes lite drygt innan men det var faktiskt en riktigt intressant föreläsning med en duktig och rolig föreläsare så tiden gick ganska fort ändå när man väl var där. För att spä på den lite vuxna, duktiga, seriösa "vuxenkänslan" som jag haft under kvällen så ska jag nu bänka mej framför 4:an och se "De kallas rasister".

Imorrn har vi stängningsdag på jobbet. Ska bli skönt att träffa de man kommer att jobba med och få chansen att planera och prata ihop oss om det kommande året :) Tyvärr innebär stängningsdag att vi inte får mat via jobbet som vi brukar, med andra ord bör jag väl även fixa nån form av matlåda till imorrn... jobbigt :p

Kommentarer
Postat av: Teresia

Tack du! Ska bli otroligt skönt att göra sista natten imorgon!

2010-08-17 @ 22:47:09
URL: http://taaz.blogg.se/
Postat av: Gustavleah

good job please keep on the good work

2011-03-20 @ 20:07:57
URL: http://gustavleah.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0