Dofter

Idag hade vi en pappa med i verksamheten under större delen av dagen, och han luktade precis som en kille som jag var tillsammans med i åttan. Haha, snacka om nostalgi! :P Jag reagerade direkt på pappans parfym, eller hårvax tror jag snarare att det är, men det tog mej en liten stund innan jag kopplade och fattade vem och vad det var som lukten påminde mej om.. tänk att dofter sitter kvar så länge och kan vara så starkt förknippade med personer och händelser.. ja, gamla minnen helt enkelt!

För övrigt så börjar jag nu även vänja mej vid tanken på att

sommarn är över för denna gång och hösten är här. Det

känns inte allt för betungande, utan snarare

rätt mysigt faktiskt :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0