Doggy?

Det har varit dåligt med bloggande i helgen, men det har liksom inte blivit av bara. Har inte hunnit ladda ur några bilder från gårdagens trevliga kalas hos Teta heller, så mer om det får nog bli imorrn kväll eller så. Nu ska jag krypa ner i sängen och ladda inför jobb imorgon och på eftermiddan drar även handbollen igång igen. Kuuul! :)

Men innan jag lägger mej så tänkte jag avrunda med ett citat från kvällens häng med systrarna Hallstenson. Vi diskuterade otroligt världsliga ting och funderade lite runt det här med maskar och sex (jo, vi vet att maskar är "tvåkönade" eller va man säger och att de antagligen inte juffsar sådär jätteofta, men ändå..) och ställde oss frågan om det är en fysisk omöjlighet för en mask att köra doggy eller inte.

- "Nej, nej, konstaterade jag. Det är klart de inte
kan köra doggy!!! De har ju inga knän..
"

Haha, ja alltså, jag inser ju också att det inte bara är saknaden av just knän som ställer till det lite för maskarna i denna fråga, men va faaan. Ni förstår ju säkert hur jag tänker ;p


Sussa sött nu alles! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0