En Smula Sömnig, Kanske

Hehe, idag gjorde jag en såndär klassiker och slumrade till på bussen så att jag missade min hållplats :P Som tur är så hände det när jag var på väg hem efter jobb och träning, så det blev ingen större katastrof eftersom jag fick gå av på busstationen istället för torget. Och även om det kändes drygt och väldigt förvirrande så hade jag ju egentligen ingen tid att passa.. Hade ju varit snäppet värre om det hänt imorse och jag hamnat i Deje istället för att kliva av vid jobbet i Forshaga ;p (Hehe, inte alls en pik till dej Mange som gjorde just så häromdagen.. stackare!)

Annars är det rätt fascinerande faktiskt.. Det är ju ofta man slumrar till sådär på bussen, men man vaknar ju (nåja, nästan) ALLTID typ hållplatsen före.. hur kommer det sej egentligen?!

Kommentarer
Postat av: Teresia

Tack du!

Mycket trevligt! Men ska sätta undan en hel del som sagt^^

2010-08-24 @ 21:18:18
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0