Filmhelg

Så går även denna lugna, men mysiga, helg mot sitt slut. Igår bjöd jag som sagt mamsen på tacos, Teta joinade också :) När vi käkat och snackat lite skit så drog mamma hemåt och jag och Teta bänkade oss framför Bröllopsfotografen. Bra film! Den är väldigt rolig, men den är inte BARA rolig, utan lite tragisk också..

Ikväll är det Bridget Jones som gäller, trots att jag sett den 100 gånger tidigare. Va lite inne på att försöka mej på Irene Huss-filmen som 5:an visar, men nää. Kunde inte slita mej från fröken Jones :P Älskar ju engelska filmer också!

Hade även uppstart med handbollen i eftermiddags, så nu är vi igång på riktigt. Ska bara sätta mej ner och planera hela höstens träningar. Framöver ska jag även filma mej själv när jag leder ett träningspass, det ingår i utbildningen som jag började gå förra helgen.. Läskigt!! Inte så kul att se sej själv på film och man lär se hur mkt som helst som man kunde gjort bättre... men det är väl det som är syftet med det hela; att man ska upptäcka det som kan göras bättre och bli en ännu bättre tränare :p

Nu börjar filmen igen! Sov gott♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0