Första Dagen

Så var första dagen efter ledigheten avklarad :) Det var en ganska lugn start och det kändes helt okej att dra igång igen! Träffade fem av barnen som kommer ingå i "min" barngrupp och fick ett bra intryck av dem alla såhär i starten.. ska bli spännade på måndag när det drar igång på riktigt!

Men shit va trött jag varit i eftermiddag. Satt och halvslumrade på bussen hem och landade i soffan direkt när jag kom hem. Att det kan gå så fort att glömma vilka långa och intensiva dagar det blir... som idag när jag jobbat en "normallång" dag så gick jag hemifrån klockan sju och var hemma jämt innan halv sju.. nästan tolv timmar är man borta. Och när man kommit hem är det alltså meningen att man ska laga mat, göra ärenden, tvätta, städa, träna, umgås med nära&kära osv osv. Va knappt så jag tog mej ut på en springtur, men tog tag i mej själv innan det blev för sent. Nu  är jag glad att jag kom ut eftersom det är så gött efteråt, men usch va segt det kommer va.. hm. Och nu är det ändå ljust ute länge, det blir ju ännu tuffare framåt hösten :p Aja, det är ett senare problem!

Nu ska jag fixa i ordning lite här hemma, sen är det dags att krypa ner i sängen... mmm, kommer bli hur skönt som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0