Jon Olsson

Så var den här lediga fredan snart över och jag får nog säga att det har varit en riktigt skön och bra dag. Har tagit det ganska lugnt, ändå har jag hunnit med en lång morgonpromme med pappa, lagat mat, gått lite på stan med mamsen och sen var jag till hamnen och käkade med Mange. Vi fick smarrig mat och hade en bra kväll :) Trevligt att ses med andra ord! Tyvärr blev kvällen inte lika trevlig när vi skiljdes åt och gick hemåt, väl hemma upptäckte stackars Mange att hans älskade Jon Olsson hade dött :( Aaaw. Jag tycker ju att fåglar är lite obehagliga, men ett husdjur är ju alltid ett husdjur och jag förstår att det känns tungt för Mange att hans älskade lilla kompis inte finns längre :/



Kommentarer
Postat av: Mange

åhhh du var så duktig den helgen och vågade ha honom på din axel :(

2010-08-07 @ 11:22:20
Postat av: Mamma Malin

Så sorgligt! Men han hade ett bra liv, Jonolsson.

2010-08-07 @ 19:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0