Ledig Imorrn :)

Efter två mycket tidiga dagar så tar jag mej sovmorgon imorrn. Eller rättare sagt, jag tar inte bara sovmorgon utan jag tar ledigt hela dagen! :P Det kändes faktiskt lika bra, det var såpass många barn sjuka/lediga så det kändes lite dumt att vi skulle vara 5 personer som jobbade på så få barn. Har massa saker att göra, så då kände jag att jag lika gärna kan spendera morgondagen med att uträtta lite ärenden och kika lite på stan osv. Skönt att ha en ledig "fixar-dag", det kommer inte alls bli så många såna framöver... Inte för att det gör speciellt mycket heller iförsej, ska bli skönt att jå jobba heltid! :)

Skulle också kunna tänka mej att gå ner till hamnen (eller nån annanstans) och käka imorrn kväll, eller kanske ett glas på nån av uteserveringarna.. är det nån mer än jag som är sugen på det?

Kommentarer
Postat av: maria

skönt att få en långhelg :)

skulle gärna hängt med på käk eller häng på uteservering, men åker hem imorrn.

hoppas det kommer fler tillfällen ;)

2010-08-05 @ 20:21:26
URL: http://mariaberglund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0